2014/10/12

#friendship

Witam witam :)
Wiem, dawno mnie tu nie było ale po prostu nie miałam weny na pisanie o stylizacjach paznokci podczas gdy sama nosiłam na nich tylko odżywkę :( Niestety w pracy miałam taki wymóg i cholibka... znów czyłam się jak w liceum gdzie też tego zabraniali -.- Ale na szczęście już po i zaczęły się studia, gdzie nikt nie zwraca na to uwagi :) Aktualnie mam pomalowane paznokcie ale nie jest to praca mojego autorstwa lecz Klaudii ze świetnego salonu JuliaNessa :)

W dzisiejszym poście zaprezentuje Wam moje prace na paznokciach mojej przyjaciółki :)
#1
Przy tej stylizacji kierowałyśmy się letnim wzorem, a mianowicie jak widzicie kwiatami :) Użyłyśmy tu wielu kolorów ale głównie pastelowej żółci firmy INGLOT, granatu firmy Miss Sporty oraz koralowego koloru firmy Golden Rose.

#2
W tej stylizacji metaliczne srebro miało przełamywać delikatność pastelowego różu i wydaje mi się, że nam się to udało. Głównym kolorem był róż 'Pastel Pink" firmy Avon, natomiast dekoracje wykonane lakierem koloru metalicznego srebra firmy Ados Cosmetics oraz paski na kciukach wykonane przy użyciu taśm dekoracyjnych.


#3
Przyjaciółka od dłuższego czasu zastanawiała się nad czarnymi paznokciami z panterką, tak więc zrobiłam to o co prosiła :) W stylizacji dominuje czerń firmy Miss Selene oraz matowy top coat z Golden Rose. Złota panterka wykonana została złotym, brokatowym lakierem firmy Ados Cosmetics.


Mam nadzieję, że nowy post się Wam spodoba :) Prawdopodobnie następny post także nie będzie tak szybko ale jak tylko będę miała wolną chwilę to będę do Was pędzić :)

carolinelittleliar ;*

13 komentarzy:

  1. jak fajnie post z moimi paznokciami ^^
    dziękuje za wszystkie, teraz mam te czarna i są super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę długo czekałam na nowy post, już myślałam, że masz zamiar porzucić blogowanie a tu taka "niespodzianka" :) Paznokcie piękne, wszystkie :3 najlepsze są te czarne :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takze lakier GR matowy czarny ale ten matowy wcale nie jest tak matowy i efekt znika po max 2 dniach :(

    OdpowiedzUsuń
  4. marze o takich paznokciach :( niestety moje przypominają kwadraty :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe wzory, jest inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pazurki, po prostu genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr 2 jest mega mega mega ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Darling, I like your blog and this post very much! I like your style of writing and your photos! Everything is so beautiful!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. love this!!!

    http://amandachic.com/
    http://amandachic.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wystylizowane paznokcie :)
    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wystylizowane paznokcie :)
    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne <3
    Super blog, będziemy wpadać tu częściej.

    Zapraszamy do sklepu znajdującego się po prawej stronie naszego bloga oraaz zakupów w nim. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń