2014/07/12

#LoveBlack

Hej hej! :)
Dawno mnie tu nie było ale to dlatego, że ostatnimi czasy nie bawiłam się zbytnio paznokciami :p
to straszne, ale niestety zauważyłam, że zaczęły się strasznie rozdwajać i niszczyć od częstego używania lakierów i zmywacza. Oczywiście nie chodziłam z niepomalowanymi paznokciami ale moje stylizacje ograniczały się do jednego koloru na wszystkich paznokciach lub działkowej stylizacji (K i P, dzięki za zaproszenie <3) czyli białych, świecących w ciemności paznokciach ze złotymi serdecznymi paznokciami :)


Ostatnio chodziły za mną czarne matowe paznokcie ale nie mogłam się przełamać na to. W końcu postanowiłam, że spróbuje i efekt okazał się zachwycający (w każdym razie dla mnie xd )

oczywiście jak zawsze użyłam swojej bazy, którą przykryłam czarnym lakierem firm "YES LOVE" przywiezionym w zeszłym roku z Paryża

gdy już lakier wysechł pokryłam go matowym top coat'em firmy WIBO



następnie do dekoracji użyłam jednego z moich pędzelków oraz nowej sondy do paznokci oraz pożyczonego od przyjaciółki złotego lakieru - musiałam go wypróbować :D








 na kciuku pojawiły się ukośne paseczki natomiast na środkowym paznokciu małe, złote kropeczki :) na paznokciu u najmniejszego palca pojawił się jeden paseczek

oto całkowita stylizacja :) 


oto lakiery, których użyłam :)



zapraszam także na moje instagrama @carolinelittleliar :)

carolinelittleliar

9 komentarzy:

  1. To one świeciły w ciemnościach? :D mówiłam, że czarny z matem to super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na rozdwajające się paznokcie polecam odżywkę Evelene :) Ja zawsze zanim pomaluję paznokcie lakierem, nakładam odżywkę....:)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. złota panterka bomba! coraz bardziej zaczynają podobać mi się krótkie paznokcie. do tej pory starałam się 'hodować' długie migdały a'la tipsy, ale odkąd zobaczyłam stylizację paznokci na pokazie Chanel lato 2014 ciągnie mnie żeby je obcinać, bo trzeba przyznać, że to dużo wygodniejsza opcja.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio użyłam matowego lakieru z golden rose. Na to zrobiłam paznokcie żelowe i efekt również był mega:))
    http://diealeksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam matowe paznokcie ;3
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matowe czarne i białe cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglada ten mat z wzorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cool

    http://amandachic.com
    http://amandachic.com

    OdpowiedzUsuń