2014/06/26

#navyblue

Hej hej :)
Dzisiejsza stylizacja inspirowana jest moim najnowszym nabytkiem, który szukałam przez ostatnie dwa/trzy tygodnie i gdy już się poddałam, to jednak to znalazłam! <3
Mowa tu o cudownej koszulce z H&M, którą znalazłam na przecenie :)


Dlatego moje paznokcie także są w takiej kolorystyce :)
Jak bazę znów użyłam bezbarwnego lakieru firmy MISS SPORTY.

Potem użyłam już także Wam znanego, białego lakieru :)

Oczywiście znów zostawiłam paznokieć u serdecznego palca pusty, gdyż tam użyłam niebieskiego lakieru także firmy MISS SPORTY. 


Na niego nałożyłam brokatowy lakier firmy MANHATTAN, z serii LOTUS EFFECT. Środkowy paznokieć ozdobiłam zygzakami, wykonanymi tym samym lakierem co znajduje się na serdecznym paznokciu. Na kciuku natomiast umieściłam małe, niebieskie serduszko :)

                 





Całość wykończyłam matowym lakierem z firmy WIBO.
 I taki oto jest efekt końcowy :) Mam nadzieję, że podoba się Wam tak samo jak mi :)
a tutaj macie zdjęcia użytych przeze mnie lakierów (bez bazy)

Zapraszam także na mojego instagrama - tam więcej inspiracji ;) @carolinelittleliar

carolinelittleliar

1 komentarz:

  1. Trafiłam przypadkiem i przyznam, że mi się podoba. Z pewnością będę do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam! :-)

    http://miss-emael.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń