2014/06/18

#aloha

Mimo, że pogoda jakoś super nie dopisuje to w moim wewnętrznym ja jest środek lata :) Stąd też pomysł na wakacyjne paznokcie. Mam nadzieję, że się natchniecie i mimo naszych polskich warunków pogodowych będziecie miały cały czas LATO! :D


Wszystko zaczęłam od pomalowania moich paznokci bezbarwnym lakierem firmy MISS SPORTY. Nie lubię używać specjalistycznych odżywek jako bazę więc to zawsze znajduje się na moich paznokciach tuż przed tym jak nadam im koloru :)



Następnie paznokcie pomalowałam moim nowym nabytkiem, mianowicie lakierem firmy AVON z serii GEL FINISH, o cudownej nazwie fabulous. 




Lakier ten nałożyłam na prawie wszystkie paznokcie, zostawiając serdeczne puste gdyż mam wobec nich inne plany :)

Najpierw nałożyłam na nie pomarańczowy lakier także firmy MISS SPORTY, ale z serii ET VOILA - FRENCH MANICURE. Zawsze nakładam go dwie warstwy i wygląda świetnie.


 Później użyłam zwykłego aplikatora do cieni oraz czerwonego lakieru 'Fabulous' i zrobiłam efekt ombre.



  




I tu zaczęła się zabawa, gdyż postanowiłam namalować palmy i dodać napis "aloha"



 






Do stylizacji użyłam tych oto lakierów:


 Mam nadzieję, że spodobała Wam się wakacyjna stylizacja moich paznokci :) A oto efekt końcowy!

 carolinelittleliar

3 komentarze:

  1. łoł cudooowne ! ;D

    http://hermosos-diy.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta palemka :)
    Świetny blog obserwuję
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń