2014/06/08

Beginnings ❤

Tego typu blog był w mojej głowie od dłuższego czasu ale nigdy nie mogłam znaleźć na niego odpowiedniej ilości czasu i motywacji. Ale może po kolei ;)
Mam na imię Karolina i mam 18 lat. Świeżo upieczona maturzystka, jeśli można tak powiedzieć ;) 
Okres ostatnich trzech lat był dla mnie mordęgą, a wszystko przez szkolny regulamin mojego liceum, gdzie dość rygorystycznie pilnowano tego by uczennice nie miały pomalowanych paznokci. Tak więc moja pasja, schodziła zawsze na dalsze tory i bardzo często ubolewałam nad tym chorym zakazem, przez który często byłam pośmiewiskiem wśród moich znajomych. Dlatego też, każde dłuższe wolne spędzałam na projektowaniu nowego wyglądu moich paznokci - stąd też Nail Art Inspirations. Z czasem wychodziło mi to coraz lepiej i zaczęłam skupiać się na coraz to trudniejszych i wymagających projektach. 
Zdecydowałam, że czasami lepiej zaoszczędzić duże sumy wydawane u kosmetyczek a wydać je na lakiery i duże pokłady cierpliwości i samo zaparcia :) 

Będę tu umieszczać zdjęcia moich projektów wraz z nazwami firm produkujących lakiery, których używam oraz opiniami :) Mam nadzieję, że natchnę niejedną z Was :)

carolinelittleliar

2 komentarze:

  1. Czekam na więcej! :) I zamieść na blogrollu obserwatorów, żeby było łatwo tu zostać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za podpowiedź :) jeszcze jestem w tym nowa :d

      Usuń