2014/06/08

#UK

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam jeden z pierwszych moich projektów.
Wielu (kurcze, chyba większość xd) moich znajomych wie o mojej ogromnej fascynacji Wielką Brytanią <3 Toteż dlatego, jednym z pierwszych nail art'ów były flagi UK - Union Jack.
Być może na tym zdjęciu nie widać ich porządnie, ale jak mówiłam jest to jeden z pierwszych, gdy nie myślałam jeszcze o blogowaniu, co za tym idzie - robieniu lepszych ujęć :)


Użyłam w sumie najłatwiejszych do zdobycia lakierów :)
 
Myślę, że nadal znajdziecie je w Rossmanie :) Choć osobiście nie polecam czerwonego lakieru do dekoracji firmy wibo. Za zbyt lejącą konsystencję i ciężko go utrzymać na zbyt długim pędzelku :/
A mówiąc o pędzelkach, zakup pędzli firmy NeoNails był chyba jednym z najlepszych zakupów jakie zrobiłam w przeciągu kilku lat związanych z nail art'em :)
W zestawie znajduje się 9 pędzelków (w tym pare do żelu, do zdobień i do akrylu) oraz sonda do paznokci. 

Okej zostawiam Was z tym postem :) życzę miłego dnia, no i inspirujcie się moje drogie :)

carolinelittleliar

1 komentarz:

  1. Pamiętam jak mi je zrobiłaś i wszyscy się nimi zachwycali :*

    OdpowiedzUsuń